Idétorkan har slagit till och jag skulle behöva lite nya inputs. Jag kan knappt förstå att jag skriver detta men ni är ju ändå en skara som läser bloggen och jag, eh, undrar om ni, eh, är lite nyfikna på liksom mig och hrrm mina tankar om... saker. Gud, rodnar här i soffan bara jag skriver orden. Det känns så självförmätet att tro att jag är i någons  tankar, haha. Jag tror inte att det är så att folk därute spricker av nyfikenhet inför min otroligt spännande vardag men det jag egentligen vill säga är väl om någon har ett intressant ämne man kan spinna vidare på som jag kan skriva om ur mitt perspektiv?
 
Peace out som man säger, ha en härlig måndag!
 
 
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

omedvetenellermedvetenkonsumtion

01 Feb 2015 11:26

Jag tycker du har bra inlägg med intressanta ämnen, så fortsätt bara på redan inslagen bana! :)
Några specifika ämnen att skriva om har jag inte direkt förslag på...
Ha det fint!

Svar: Tack!! Ett tag till kör jag allt på ;)
optimeralivet.blogg.se

camilla

01 Feb 2015 22:40

Jag gillar oxå din inslagna väg, så fortsätt så. Jag är oxå nyfiken på och skulle vilja läsa mer kring:
-om du och din sambo tänker lika kring "optimering av livet", minimalism och så eller om ni tänker olika

-hur lika/olika dig tänker dina medstudenter? Diskuterar ni ofta sådana frågor?

Svar: Tack för inspon! Skrev precis lite om hur jag och sambon tänker och det kommer absolut ett om mina medstudenter. Där finns ju ett naturligt sätt att spara pengar och inte äga för mycket saker (för att man helt enkelt inte har plats), men vad händer den dagen man får ett jobb..? Ja, ska fundera vidare och återkomma :)
optimeralivet.blogg.se

Snålcoachen

01 Feb 2015 22:42

Jag instämmer helt och hållet med Omedvetenosv. ovan, alla dina inlägg är galet underhållande så kör på bara :) Jag är big fan of dina anekdoter.

Svar: Känner ju att jag kanske fiskade lite efter uppmuntran men blir ändå SÅ glad när någon gillar det jag skriver. TACK! :)
optimeralivet.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej