Måste bara kika in här lite snabbt och tips om Semlogram! Nu låter det här kanske sponsrat och jag kan säga såhär, det hade jag önskat att det var! Vill någon sponsra mig så är jag fullständigt mutbar, så vet ni det.
 
Semlogram.se har revolutionerat skoldagarna! Varje dag kl 9.00 släpps det en massa gratis semlor och man får ge bort en helt gratis - det är först till kvarn som gäller. Lycka! Då skolan ligger centralt är det sedan bara att kila till närmsta bageriet och hämta ut sin semla. Få saker livar upp en fredagsföreläsning så mycket!
 
Till alla hårdsparare där ute; kör hårt! Häng på låset vid kl 9 imorgon och ge bort en semla, förslagsvis ger alla i familjen till någon annan i familjen och vips så är fikan klar. Visst är hemlagade semlor goda men jag skulle säga att gratis är ännu godare...
 
Härlig fredag på er! Nu ska här mumsas.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej